Beeldcoaching voor leraar of docent
Je werkt in het onderwijs, hebt er plezier in, maar toch verzeil je soms in situaties, waarvan je niet begrijpt hoe je daar terechtkwam. Bijvoorbeeld op pedagogisch of didactisch vlak. Herkenbaar? Wellicht is een ‘beeldcoachtraject’ dan interessant voor je.
LEERVRAAG
In een didactisch beeldcoachtraject heb je altijd een leervraag over je rol als leraar, docent of coach. Na een intakegesprek, waarin je vraag duidelijk wordt en ik je het traject en mijn werkwijze toelicht, kom ik filmbeelden maken bij jou in de klas.
BEELDCOACHGESPREK
Dan maken we ruimte om samen in gesprek te gaan over wat er te zien is op beeld. Vanuit jouw rol als docent en vanuit het perspectief van de leerling of student. We blijven net zo lang (terug)kijken, totdat we de kern te pakken hebben.

WAT LEVERT HET OP?
Je stemt je nog meer af op je studenten of leerlingen en ontdekt wat voor docent je bent. Kortom; je kijkt op een ontwikkelingsgerichte manier naar jezelf en wordt steeds meer de leraar die je wil zijn.